Права покупця при придбанні товару належної якості
1. Покупець має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Покупець має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий покупцю разом з проданим товаром.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) - zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші в розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із покупцем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцю не пізніше ніж протягом 7 днів.
Права покупця в разі придбання товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків покупець, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
2. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника або продавця товару, або фальсифікації товару, покупець, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил, має право за своїм вибором вимагати від продавця:
- розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
- вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця.
3. Гарантія на товар не надається в наступних випадках: механічні пошкодження елементів управління; сліди несанкціонованого розкриття та (або) ремонту; сильні зовнішні або внутрішні забруднення; зовнішні пошкодження корпусу або інших елементів виробу, які виникли в результаті неправильного зберігання або транспортування; пошкодження, що виникли в результаті використання виробу не за призначенням, що є грубим порушенням вимог з експлуатації; несправності, які виникли в результаті інтенсивної та тривалої експлуатації, тобто повним відпрацюванням ресурсу виробу; сліди впливу на виріб стихійних факторів (опадів, пожежі, ударів блискавкою тощо); сліди експлуатації виробу в агресивних хімічних середовищах і перепадів напруги в електричних мережах; сліди перегріву виробу внаслідок засміченості виробу, вентиляційних каналів, отворів пилом, сміттям, брудом тощо); сліди несанкціонованого розкриття та (або) ремонту; в разі використання комплектуючих і витратних матеріалів не передбачених заводом-виробником.
Процедура повернення або обміну товару
1. Написати листа на електронну пошту [email protected], який повинен містити:
- причину обміну або характер несправності;
- фотографію розрахункового документу;
- фотографію посвідчення особи.
2. Узгодити з менеджером деталі обміну або повернення.
Процедура повернення коштів за товар
Покупець отримує кошти у вигляді післяплати за повернутий продавцю товар через ТОВ «Нова Пошта».
У разі повернення коштів за товар:
- належної якості - послуги пошти та комісії за переказ коштів сплачує покупець (2% від сплаченої суми + 20 грн.);
- неналежної якості - послуги пошти та комісії за переказ коштів сплачує продавець (2% від сплаченої суми + 20 грн.).